Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji »Spletne trgovine Refurb.si« (v nadaljevanju spletna trgovina) so sestavljeni v skladu z:

  • Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2),
  • Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) in Splošne uredbe o varstvu podatkov,
  • Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1),
  • priporočila GZS ter
  • mednarodnega kodeksa e-poslovanja.

S spletno trgovino upravlja MATJAŽ DOBRAVC S.P. (v nadaljevanju »upravitelj«), ki je hkrati tudi prodajalec.

Spletna trgovina je storitev, ki omogoča nakup rabljenih računalnikov in rabljene računalniške opreme na daljavo oziroma prek spletne trgovine www.refurb.si.

Splošni pogoji poslovanja opredeljujejo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnikov in poslovne odnose med prodajalcem in kupcem (v nadaljevanju »uporabnik«). Uporabniki spletne trgovine so lahko fizične ali pravne osebe.

Uporabnik lahko opravi takoimenovani “hitri nakup brez registracije” v naši spletni trgovini. Pri tem ima enake pravice in ugodnosti kot obiskovalec, kateri se registrira v spletno trgovino. Obiskovalec, kateri se želi registrirati ob registraciji v spletno prodajalno, pridobi uporabniško ime ter geslo, ki ga izbere sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Upravitelj si pridržuje pravico do spremembe ali dopolnitve splošnih pogojev. V kolikor ni drugače določeno, začnejo spremenjeni splošni pogoji veljati z dnem objave na spletni strani www.refurb.si.

Dostopnost informacij

Upravitelj se zavezuje, da bo uporabniku vselej zagotovil informacije o:

  • identiteti prodajalca – ime družbe, sedež, registrsko oziroma matično številko,
  • kontaktnih podatkih, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta in telefon),
  • bistvenih značilnostih blaga in storitev vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami,
  • dostopnosti blaga ali storitev v spletni trgovini, ki naj bi bili dostopni v razumljivem roku; o dobavljivosti in roku dobave je uporabnik vsakokrat obveščen po elektronski pošti,
  • pogojih dostave izdelkov ali izvedbe storitve in sicer najmanj o možnih načinih, krajih in rokih dostave,
  • vseh cenah ki so jasno in nedvoumno določene s prikazom strukture cene – neto cena izdelka ali storitve, davek na dodano vrednost in stroški dostave,
  • načinih plačila,
  • veljavnosti ponudbe,
  • rokih, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop ter morebitnih stroških vračila blaga,
  • postopkih reklamacij in pritožb.

Naročilo

Prek spletne trgovine je mogoče naročiti izdelke le za območje Republike Slovenije.

Naročilo postane veljavno in nepreklicno, ko ga kupec odda. Takoj zatem prejme elektronsko obvestilo ponudnika o uspešni oddaji naročila. To obvestilo ni potrdilo, da je izdelek na zalogi ali da se je odprema začela.

Naročeni izdelki se obračunajo po cenah, ki so objavljene na spletni strani www.refurb.si v trenutku oddaje naročila. Vse cene vsebujejo DDV. Znesek poštnine in morebitne kupnine (če se uporabnik odloči za način plačila po povzetju) ni vštet v ceno izdelkov in se obračuna v košarici.

Če izdelka ni na zalogi, bomo o tem kupca obvestili v roku 1 delovnega dne po oddanem naročilu in mu povrnili morebitne stroške, ki so že nastali iz tega naslova.

Oddano naročilo predstavlja kupoprodajno pogodbo med spletno trgovino in kupcem v trenutku potrditve naročila s strani upravitelja, ki je v elektronski obliki varno shranjena na strežniku upravitelja.

Z izvedbo naročila kupec potrjuje, da je bil seznanjen s splošnimi pogoji in da je bil nanje izrecno opozorjen.

Pridržujemo si pravico do napak na spletni strani www.refurb.si, o čemer bomo kupca obvestili v roku 24 ur in mu povrnili morebitne nastale stroške.

Možnost nakupovanja za fizične osebe

Možnost nakupa za fizične osebe je možen na dva načina:

  • z registracijo uporabnika,
  • vsakokratnim nakupom brez registracije.

S klikom »Dodaj v košarico« uporabnik zagotavlja:

  • da je starejši od 18 let,
  • da mu ni odvzeta poslovna sposobnost.

Možnost nakupovanja za pravne osebe

Nakupovanje v spletni trgovini za pravne osebe prodajalec in kupec dogovorita s pogodbo, kjer opredelita posebne pogoje poslovanja, kot na primer:

  • način plačila
  • odstop od pogodbe in
  • vračilo izdelkov.

Izdelki in cene

Cene v spletni trgovini so predstavljene kot spletne cene. Spletna cena je cena, ki velja za nakup preko spleta v okviru ponujenih možnosti plačila.

Cene ne vsebujejo stroškov poštnine in/ali morebitne kupnine (če se uporabnik odloči za način plačila po povzetju) – stroška sta navedena v košarici oz. rubriki »Urejanje košarice«.

Posebne cene v spletni trgovini so označene. Te cene veljajo v trenutku oddaje naročila oziroma so veljavne tiste cene, kot so bile veljavne v času, ko je naročilo sprejeto v informacijski sistem upravitelja.

Vse cene v spletni trgovini so navedene v evrih in vsebujejo davek na dodano vrednost (DDV), razen pri izdelkih, kjer je to posebej ali drugače navedeno.

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba spletne trgovine spreminja in ažurira hitro in pogosto. Kljub izjemnemu trudu pri zagotavljanju najbolj ažurnih in točnih podatkov ponudnik v spletni trgovini ni izključena možnost napačnega podatka o ceni ali dobavljivosti. V teh redkih primerih ali v primerih, ko se cena oziroma status dobavljivosti pri dobavitelju spremeni med samo obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa oziroma mu ponudil najboljšo možnost rešitve situacije.

Pridržujemo si pravico do napak pri cenah na spletni strani www.refurb.si, o čemer bomo kupca obvestili v 24 urah od oddaje naročila in mu povrnili morebitne stroške, ki so že nastali iz tega naslova.

Naročeni izdelki bodo odpravljeni po prejetem plačilu razen v primeru plačila po povzetju.

Načini plačila

Upravitelj omogoča naslednje načine plačila:

  • ApcoPay,
  • predračun,
  • gotovinsko plačilo ob prevzemu ali plačilo po povzetju z gotovino ali kartico,
  • obročno plačevanje s sistemom LeanPay (samo za fizične osebe).

V primeru plačila po povzetju kupec plača stroške takšnega pošiljanja, ki so prikazani vedno, ko se odloči za to možnost.

Dostava

Naročeni izdelki, ki so na zalogi bodo odposlani najkasneje v roku 3 delovnih dni od oddaje naročila. V primeru plačila po predračunu bodo izdelki poslani šele po prejemu plačila predračuna. Predračun je potrebno plačati v roku 3 delovnih dni, drugače se naročilo stornira. Če spletna trgovina ne bo mogla izpolniti svoje obveznosti, ker blago ne bo na zalogi, bo o tem kupca obvestila na njegov elektronski naslov v roku 24 ur.

NačinI dostave:

  • lastna dostava z našim vozilom in je brezplačna.

Izdelki bodo dostavljeni v ustrezni embalaži, ki bo zagotavljala zaupnost narave izdelka in preprečevala poškodbo naročenih izdelkov.

Dostava se izvrši na naslov, ki ga je kupec navedel ob naročilu.

Reklamacije in vračilo naročenih izdelkov

V primeru napake s strani ponudnika pri dobavi izdelkov kupcu lahko slednji glede tega kljub temu kontaktira ponudnika, ki bo primer v najkrajšem možnem času rešil v dobro kupca. Kontakt s ponudnikom je v takšnih primerih ključen za uspešno razrešitev nastale situacije.

Tudi v primeru, če se dostavljeni izdelki razlikujejo od naročenih izdelkov (dostava napačnih izdelkov), kupec ali potrošnik kontaktira ponudnika preko enega od objavljenih kontaktov ter v skladu z dogovorom vrne dostavljene izdelke, katere bo ponudnik brezplačno nadomestil z ustreznimi. Ponudnik krije tudi stroške vračila prvotno dostavljenih izdelkov. Prvotno dostavljeni izdelki se lahko vrnejo samo v neodprti in nepoškodovani embalaži.

Potrošnik ali kupec ima rok 14 dni za vračilo izdelka.

Potrošnik oziroma kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in upravitelju omogočiti, da stvar pregleda.

Potrošnik ali kupec, ki je ponudnika pravočasno in pravilno obvestil o napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati, da odpravi napako na izdelku ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali izdelek z napako zamenja z drugim brezhibnim izdelkom ali vrne plačani znesek.

V primeru nedobavljivosti že plačanega izdelka ali v primeru iz prejšnjega odstavka, lahko potrošnik ali kupec porabi znesek za prihodnji nakup v spletni trgovini kot registriran uporabnik.

Garancija

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Za računalnike nudimo 1 leto garancije.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo izdelka. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira upravitelja, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Prevzemna mesta

Upravitelj omogoča osebni prevzem naročenega blaga na prevzemnih mestih:

  • Tkalska ulica 1, 1230 Domžale, Slovenija

Osebni prevzem je možen v okviru delovnega časa trgovine:

  • pon-pet: 08.0 – 16.00

V primeru osebnega prevzema ni stroškov, povezanih z dostavo izdelkov.

Omejitve odgovornosti

Upravitelj se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov v spletni trgovini. Kljub temu se lahko lastnosti izdelkov, zaloge, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da upravitelj ne uspe posodobiti podatkov v spletni trgovini. V takem primeru bo upravitelj uporabnika obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Upravitelj ne odgovarja za vsebino mnenj o izdelkih, ki jih napišejo uporabniki. Upravitelj lahko odstrani tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Upravitelj ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz zapisanih mnenj.

Upravitelj si pridržuje pravico, da spremeni splošne pogoje poslovanja. Spremembe splošnih pogojev poslovanja veljajo z dnem objave v spletni trgovini.

Pritožbe in spori

Upravitelj spoštuje pravice potrošnikov in posluje v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. Upravitelj spletne trgovine po najboljših močeh skrbi za zadovoljstvo uporabnikov, a se ne more popolnoma izogniti njihovemu nezadovoljstvu, ki se najpogosteje pokaže v obliki pritožbe ali reklamacije.

V teh primerih uporabnik posreduje pritožbo telefonsko na številko 051201740 ali na elektronski naslov info@refurb.si.

Vse spore si bo upravitelj prizadeval reševati sporazumno brez izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov.

Vsi pravni spori v zvezi s procesiranjem kartic se rešujejo po zakonu Republike Slovenije.

Rezultati prevajanja

Vsi pravni spori v zvezi s procesiranjem kartic se rešujejo po zakonu Republike Slovenije.”

Izdaja računa

Upravitelj uporabniku – kupcu izda račun, ki ga kupec prejme v fizični obliki skupaj z naročenimi izdelki.

V Radomljah, 1. dec