Naša spletna trgovina Refurb.si, ki se ukvarja s prodajo obnovljene računalniške opreme, posluje v skladu z zakonodajo Republike Slovenije ter veljavnimi predpisi Evropske unije. Zavezani smo k preglednemu, zakonitemu in potrošniku prijaznemu poslovanju. Upoštevamo:

Poslovanje in zaposlovanje:

  • Zakon o preprečevanju dela in zaposlovanja na črno (Uradni list RS, št. 32/14, 47/15 – ZZSDT, 43/19, 121/21 – ZJN-3B, 78/23 – ZORR, ZPDZC-1) – zagotavljamo zakonito opravljanje dejavnosti, vse storitve in sodelovanja z zunanjimi izvajalci potekajo izključno preko registriranih subjektov.

Potrošniške pravice:

  • Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot-1) (Uradni list RS, št. 130/22) – kupcem zagotavljamo pravico do odstopa od pogodbe, vračila blaga, uveljavljanja reklamacij in garancij, skladno z določbami zakona.
  • Zakon o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS) (Uradni list RS, št. 81/15) – omogočamo alternativno reševanje sporov s pristojnim izvajalcem IRPS.

Elektronsko poslovanje:

  • Zakon o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) (Uradni list RS, št. 96/09, 19/15, 189/21 – ZDU-1M, 18/23 – ZDU-1O, 30/24 – ZIUETDS) – elektronske pogodbe, naročila in komunikacija potekajo varno, sledimo načelom elektronskega poslovanja in varnosti podatkov.
  • Uredba (EU) 2018/302 o preprečevanju neupravičenega geografskega blokiranja in diskriminacije znotraj EU. Kupcem omogočamo enakovreden dostop do izdelkov ne glede na državo članico.

Varstvo osebnih podatkov

  • Splošna uredba EU o varstvu podatkov (GDPR) (Uredba (EU) 2016/679), ki določa pravila glede varstva posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov ter prostem pretoku takih podatkov. V skladu z uredbo se osebni podatki kupcev zbirajo in obdelujejo izključno za namen izvajanja naročil, obveščanja in zagotavljanja kakovostne uporabniške izkušnje, z vsemi ustreznimi zaščitnimi ukrepi in pravico uporabnikov do vpogleda, popravka, omejitve obdelave ali izbrisa podatkov
  • Zakon o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2) (Uradni list RS, št. 163/22)

Osebne podatke obdelujemo transparentno, varno in le za namen, za katerega so bili zbrani. Več informacij je na voljo v naši politiki zasebnosti.

Davčna zakonodaja

  • Zakon o davku na dodano vrednost (ZDDV-1) (Uradni list RS, št. 13/11 s spremembami) – vse cene vključujejo DDV, če ni izrecno navedeno drugače. DDV se obračunava v skladu z zakonodajo.

Trgovska zakonodaja

  • Zakon o trgovini (ZT-1) (Uradni list RS, št. 24/08, s spremembami) – delovanje spletne trgovine je usklajeno z zahtevami za trgovinsko dejavnost, vključno z oglaševanjem, poslovnim časom in ravnanjem s strankami.

Poštene poslovne prakse

  • Zakon o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP) (Uradni list RS, št. 53/07, 105/21) – spoštujemo načela poštenega oglaševanja, transparentne komunikacije in ne zavajamo kupcev glede cen, popustov ali lastnosti izdelkov.

Stremimo k preglednosti, varni uporabi spletne trgovine in zagotavljanju vseh pravic potrošnika pri spletnem nakupu.

1. Splošno

Namen teh Splošnih pogojev poslovanja (v nadaljevanju: pogoji poslovanja) je jasno definirati pravice in obveznosti ponudnika in uporabnikov spletnega centra pri uporabi spletne trgovine, naročanju, nakupu in prodaji blaga in storitev, ki so na voljo v spletni trgovini, ter poslovni odnos med ponudnikom in uporabnikom spletne trgovine.

Kot kupec/uporabnik (v nadaljevanju kupe ali uporabnik) po teh pogojih poslovanja se razume vsaka fizična oseba, ki je potrošnik, ter pravna ali fizična oseba, ki ni potrošnik, in je opravila nakup na spletni strani Refurb.si, pri čemer določene, v teh pogojih poslovanja navedene pravice pripadajo le kupcem, ki so potrošniki, kot je to v nadaljevanju izrecno opredeljeno tudi v posameznem poglavju teh pogojev poslovanja.

V skladu z določbami zakona, ki ureja pravice potrošnikov pri ponujanju, prodajanju in drugih oblikah trženja blaga in storitev s strani podjetij, je kupec fizična oseba, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti.

Pogoji poslovanja obravnavajo delovanje ponudnika spletne trgovine Refurb.si (v nadaljevanju ponudnik ali Refurb), pravice uporabnika/kupca ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Navedeni pogoji poslovanja urejajo prodajo blaga in storitev, ki so na voljo v spletni trgovini.

Nakup, opravljen prek spletne trgovine, se šteje za nakup, opravljen skladno s predpisi, veljavnimi v Republiki Sloveniji.

Pred zaključkom nakupa oz. oddajo naročila mora kupec s klikom potrditi seznanjenost in strinjanje s temi pogoji poslovanja, sicer naročila ne more oddati. Pogoji poslovanja so na voljo na spletni strani na povezavi: Splošni pogoji v PDF, kupec pa si jih lahko prenese na svojo elektronsko napravo prek te spletne povezave.

2. Podatki ponudnika

Naziv: ŠPEDICIJA IN LOGISTIKA, MATJAŽ DOBRAVC s.p.
Skrajšani naziv: MATJAŽ DOBRAVC s.p.
Naslov: Preserje pri Radomljah, V boršt 7, 1235 Radomlje, Slovenija
Telefon na sedežu podjetja: 051 201 740
Elektronska pošta: info@refurb.si
Zavezanec za DDV: DA
Matična številka: 6299890000
ID za DDV: SI81310510
Šifra dejavnosti: H52.310
Datum vpisa v register: 21.1.2013, registrski organ: AJPES, izpostava Ljubljana
Transakcijski računi:
OTP banka d.d. – IBAN SI56 0310 4100 0613 686,
OTP banka d.d. – IBAN SI56 0400 0027 7872 543

Spletna trgovina Refurb.si deluje skladno s tem zakonom (Uradni list RS, št. 32/14, 47/15 – ZZSDT, 43/19, 121/21 – ZJN-3B, 78/23 – ZORR, ZPDZC-1) tako, da ima registrirano dejavnost, vse poslovne aktivnosti potekajo preko uradnih poti (z izdajo računov, prijavo prihodkov in odhodkov), ter za izvajanje storitev in dostave sodeluje izključno z zakonito registriranimi poslovnimi subjekti. Na ta način je zagotovljeno pošteno poslovanje in zaščita tako potrošnikov kot tudi delavcev.

3. Kontakti

Če potrebujete splošne informacije ali pomoč o spletni ponudbi, uporabi spletne strani, spletnih naročilih, spletni dostavi ali vračilih blaga, se lahko obrnete na naše osebje, in sicer od pon – pet, od 8:00 do 16:00 na telefonsko št. 051 201 740 ali nam pišite na e-naslov: info@refurb.si.

4. Poslovna enota

Poslovna enota: Tkalska ulica 1, 1230 Domžale, Slovenija

Vsa naročila, oddana preko spletne trgovine, lahko osebno prevzamete v naši poslovni enoti.

5. Cene

Cene, prikazane na spletnem naslovu refurb.si, se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Vse cene so v evrih in že vsebujejo davek na dodano vrednost, poleg pa so navedene tudi cene brez DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene ne vključujejo stroškov dostave oziroma poštnine. Ti so navedeni ob izračunu vrednosti naročila pred elektronsko potrditvijo naročila. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila.

6. Dostava

V spletni trgovini Refurb.si stremimo k najhitrejši možni dostavi naročenega blaga. Odprema naročenega blaga se izvede v roku 24 ur (med delovnikom, torej od ponedeljka do petka). V času praznikov in med vikendi se rok dostave za čas dela prostih dni podaljša. V primeru, da ste morda naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov.

Spletna trgovina Refurb.si ponuja brezplačno dostavo preko DPD znotraj Republike Slovenije.

Izven meja Republike Slovenije in obenem znotraj EU prav tako uporabljamo dostavno službo DPD, strošek dostave pa je ne glede na naročeno količino 24,90 eur (z DDV).

6.1 Osebni prevzem

Izdelke, kupljene v spletni trgovini refurb.si, lahko prevzamete tudi osebno v naši poslovni enoti. Ko je naročeno blago pripravljeno za prevzem, vas o tem obvestimo preko elektronske pošte. Po prejetem obvestilu je prevzem mogoč v času odprtja poslovne enote.

7. Plačila

Spletna trgovina Refurb.si omogoča naslednje načine plačila:

Po predračunu
Zahtevek za izdajo predračuna oddajte tudi v postopku zaključka vašega naročila. Ko boste potrdili vaše naročilo, vam bomo preko elektronske pošte samodejno posredovali predračun.

Plačilo po povzetju
Naročila, kjer je izbrana ta plačilna metoda, poravnate ob dostavi z gotovino ali s plačilno kartico. Znesek je naveden ob zaključku naročila v naši spletni trgovini.

ApcoPay
Plačilo izdelkov, kupljenih v naši spletni trgovini, je možno preko plačilne platforme ApcoPay, ki omogoča varne in zanesljive transakcije. Kupcem so na voljo različne plačilne metode, vključno s plačilnimi karticami (npr. Visa, MasterCard, Maestro), elektronskimi denarnicami ter drugimi lokalno prilagojenimi možnostmi, odvisno od države uporabnika.

Vse transakcije, izvedene prek ApcoPay, se obdelujejo preko varne in šifrirane povezave, skladno z najvišjimi varnostnimi standardi (PCI-DSS). V nekaterih primerih je zaradi dodatne zaščite pri spletnem nakupu lahko vključen tudi postopek dodatne avtentikacije (3D Secure).

Ob uspešnem plačilu kupec prejme potrditveno e-pošto s povzetkom naročila. V primeru neuspešne transakcije priporočamo, da preverite vnešene podatke ali poskusite z drugo plačilno metodo.

Leanpay
Za nakup na obroke v spletni košarici izberite način pačila Leanpay in sledite korakom za oddajo naročila. Po potrditvi naročila na naši spletni strani boste preusmerjeni na Leanpay portal, kjer boste zaključili postopek pridobitve hitrega spletnega kredita, nato pa prejeli potrditev na navedeni elektronski naslov. Hitro in enostavno! Več si preberite na povezavi https://www.leanpay.si/kako-deluje/.

Osnovni pogoji za uporabo Leanpay storitev:

  • državljanstvo Republike Slovenije
  • stalno bivališče v Republiki Sloveniji
  • starost ob odobritvi od 18 do 73 let
  • verodostojnost posredovanih podatkov
  • redni mesečni priliv (vse oblike zaposlitve razen študentskega dela)
  • pozitivna kreditna ocena oziroma ugotovljena kreditna sposobnost
  • pametni telefon, ki ga uporabljate samo vi
  • vaša davčna številka in vaša osebna izkaznica ali potni list (izdana v Republiki Sloveniji)
  • vaša bančna kartica s številko osebnega bančnega računa (TRR)

NLB Buy&Go
NLB Buy&Go je oblika financiranja, ki vam omogoča, da znesek svojega nakupa poravnate v več obrokih. Z NLB Buy&Go lahko svoj nakup v vrednosti do 15.000 evrov razdelite na do 84 enakovrednih obrokov. Načrt odplačevanja lahko izdelate po svoji meri. To pomeni, da si sami izberete višino mesečnega obroka in število obrokov. Več si preberite na povezavi https://www.nlbbuygo.si/nlb-buy-go.

Osnovni pogoji za uporabo NLB Buy&Go storitve:

  • starost vsaj 18 in ne več kot 80 let
  • redni mesečni prilivi (plača ali pokojnina)
  • državljanstvo Republike Slovenije*
  • stalno prebivališče v Republiki Sloveniji
  • mobilni telefon

*Do 8.000 € lahko na obroke nakupuje tuj državljan, ki izpolnjuje posebne pogoje. Na obroke lahko nakupujejo tudi samostojni podjetniki oz. zasebniki.

8. Pogodba

Pogodba, sklenjena na daljavo, se sklene med Matjaž Dobravc s.p. in uporabnikom na podlagi organizirane prodaje na daljavo. To organizirano prodajo na daljavo vodi Matjaž Dobravc s.p., ki za namen sklenitve pogodbe vse do trenutka njene sklenitve uporablja izključno sredstva za komuniciranje na daljavo (npr.: elektronska pošta in splet ali internet).

Matjaž Dobravc s.p. in uporabnik medsebojne pravice in obveznosti pri nakupu blaga in storitev na daljavo urejata s temi pogoji, ki predstavljajo sestavni del pogodbe, sklenjene na daljavo. Uporabnik se mora pred sklenitvijo pogodbe na daljavo seznaniti z vsebino teh pogojev ter potrditi strinjanje s pravicami in obveznostmi, ki izhajajo iz teh pogojev in z obveznostjo plačila.

Z oddajo spletnega naročila kupec potrdi strinjanje s plačilom in s temi pogoji poslovanja, ki jih brezpogojno sprejema v celoti.

Naročilo o nakupu blaga in storitev je praviloma sklenjeno, ko uporabnik spletne trgovine na elektronsko pošto prejme potrdilo o naročilu, če pogoji pri posamezni ponudbi izrecno ne opredeljujejo drugače. Pogoje o nakup blaga in storitev in potrdilo o opravljenem naročilu blaga in/ali storitev uporabnik prejeme na e-naslov, ki ga je vpisal ob registraciji ali neregistraciji. Uporabnik si lahko te pogoje prenese na svojo elektronsko napravo prek internetne povezave, prav tako pa bodo pogoji poslovanja posredovani kupcu najkasneje ob nakupu blaga na njegov elektronski naslov. Besedil pogodb Matjaž Dobravc s.p. ne shranjuje.

Za vse dodatne informacije smo vam na voljo na telefonski številki 051 201 740 ali na elektronskem naslovu info@refurb.si.

8.1. Pogodba o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve
Pogodba o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve pomeni, da bo podjetje potrošniku dobavilo digitalno vsebino ali digitalno storitev, potrošnik pa se zaveže, da bo podjetju plačal kupnino.

Za pogodbo v smislu tega odseka se šteje tudi pogodba, s katero se potrošnik zaveže, da bo podjetju posredoval osebne podatke, razen če podjetje osebne podatke, ki jih je posredoval potrošnik, obdeluje izključno za namen dobave digitalne vsebine ali digitalne storitve v skladu s tem zakonom ali za to, da lahko podjetje izpolni pravne zahteve, ki veljajo zanj, in podjetje teh podatkov ne obdeluje za noben drug namen.

Za pogodbo v smislu tega odseka gre tudi pri pogodbi, s katero je digitalna vsebina ali digitalna storitev razvita v skladu z navodili potrošnika ter za vse materialne nosilce podatkov, ki služijo izključno kot nosilci digitalne vsebine. V primeru digitalne vsebine ali digitalne storitve, ki je vključena v blago z digitalnimi elementi ali je z njim medsebojno povezana, se zagotavlja z blagom v skladu s prodajno pogodbo za to blago, ne glede na to, ali tako digitalno vsebino ali digitalno storitev dobavlja prodajalec ali tretja oseba.

Podjetje potrošniku dobavi digitalno vsebino ali digitalno storitev po sklenitvi pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve brez nepotrebnega odlašanja, razen če sta se stranki dogovorili drugače.

Kdaj se šteje, da je podjetje izpolnilo obveznost glede dobave digitalne vsebine ali digitalne storitve?

kadar je digitalna vsebina ali primerna sredstva za dostop do digitalne vsebine ali je prenašanje digitalne vsebine na voljo ali dostopno potrošniku oziroma fizični ali virtualni platformi, ki jo je za ta namen izbral potrošnik,
kadar je digitalna storitev dostopna potrošniku oziroma je dostopna fizični ali virtualni platformi, ki jo je za ta namen izbral potrošnik.

9. Odstop od pogodbe/vračilo blaga

9.1. Potrošnik ima pri nakupu na daljavo (spletni nakup) pravico, da v roku 14 dni od nakupa oziroma od prejema blaga oz. digitalne vsebine odstopi od pogodbe brez navedbe razloga in vrne izdelek.

Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti ponudnika o svoji odločitvi o odstopu od pogodbe (npr. s pismom, poslanim po pošti na naslov Matjaž Dobravc s.p., Tkalska ulica 1, 1230 Domžale ali po elektronski pošti na naslov info@refurb.si). Potrošnik si lahko s spletne strani prenese obrazec za odstop od pogodbe in ga v roku pošlje ponudniku, ali pošlje katerokoli nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Priložena mora biti tudi kopija računa ali drugega ustreznega dokumenta.

PDF obrazec za odstop od pogodbe

Če je potrošnik blago ali digitalno vsebino, ki je dobavljena na materialnem nosilcu že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ponudniku skupaj s pripadajočo embalažo in dokumentacijo brez nepotrebnega odlašanja oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu pogodbe. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Neposredne stroške vračila blaga nosi potrošnik.

Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu ponudnik brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe povrne vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave. Vrnjeni znesek torej zajema tudi stroške standardne dostave, ki so bili plačani ob nakupu blaga.

Prejeta plačila vrnemo potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik. V kolikor se z namenom hitrejše povrnitve kupnine strinjate z nakazilom na vaš TRR (brez dodatnih stroškov), to, prosimo, označite na obrazcu ali izjavi, s katerim podate odstopno izjavo. V tem primeru pa potrošnik ne nosi nikakršnih stroškov.

Prodajalec ima pravico vračilo kupnine zadržati do prevzema vrnjenega blaga ali do predložitve dokazila, da je potrošnik izdelek poslal prodajalcu.

9.2. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga, zaradi česar se uporabniku priporoča, da je blago nerabljeno, nepoškodovano, v nespremenjeni količini in v originalni embalaži (slednje zlasti zaradi zaščite blaga pred poškodbami v procesu vračila blaga). Ker želimo, da postopek odstopa od pogodbe poteka brez zapletov v izogib zmanjšanju vračila kupnine, smo pripravili kratek seznam, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu na daljavo:

  • previdno odprite embalažo in jo hranite v nespremenjenem stanju, dokler niste v celoti prepričani, da je izdelek ustrezen; ob vrnitvi izdelka ga vrnete v originalni nepoškodovani embalaži v izogib zmanjšanju vračila kupnine;
  • z izdelki, ki ste jih prejeli, rokujte previdno, saj lahko pride do poškodb in prask, predvsem na izdelkih, ki imajo lakirane črne površine (monitorji, LCD zasloni, ohišja računalnikov itd. …),
  • v tiskalnike ne vstavljajte kartuš ali tonerjev dokler niste prepričani o ustreznosti izdelka za svojo uporabo,
  • zaščitno folijo odstranite pazljivo, saj nepazljivo odstranjevanje zaščitnih folij in materialov lahko povzroči poškodbe na izdelku (npr. temne lakirane površine),
  • prenosniki, namizni in tablični računalniki, telefoni in elektronski bralniki naj ostanejo v prvotnem stanju; to pomeni, da aktivacija in registracija programske opreme ne sme biti opravljena ob vračilu blaga,
  • na izdelkih ne smejo biti vidne sledi uporabe (prah, dlake, praske, madeži, umazanija,…).

Zmanjšanje vrednosti blaga, ki je bilo uporabljeno (preko meja preizkusa za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga) znaša določen % od redne maloprodajne cene blaga na dan nakupa tega blaga: v primeru, da je iz razlogov na strani uporabnika na blagu nastala škoda (npr. da je blago oz. sestavni deli prodajnega kompleta poškodovano, v spremenjeni količini ali kvaliteti, neoriginalni oz. poškodovani embalaži) je Matjaž Dobravc s.p. upravičen od uporabnika uveljavljati povračilo celotne škode na blagu, skladno s temeljnimi načeli civilne odškodninske odgovornosti. Odgovornost uporabnika za plačilo zmanjšanje vrednosti blaga lahko znaša do zneska polne redne maloprodajne cene blaga na dan nakupa tega blaga, glede na obseg zmanjšanja vrednosti, kar za vsak posamezen primer individualno ugotavljajo Matjaž Dobravc s.p. ali pooblaščeni dobavitelji in serviserji blaga.

9.3. Možnost odstopa od pogodbe oz. vračilo blaga ne velja v spodnjih primerih:

  • za blago ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe,
  • za blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika oz. je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam,
  • za blago, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ker je neločljivo pomešano z drugimi predmeti,
  • za zapečatene računalniške programe, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat,
  • za blago, pri katerih je potrošnik izrecno zahteval obisk podjetja na domu zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja. Če podjetje pri takem obisku opravi še dodatne storitve, ki jih potrošnik ni izrecno zahteval, ali dostavi blago, ki ne predstavlja nadomestnih delov, nujno potrebnih za vzdrževanje ali popravilo, ima potrošnik za navedene dodatne storitve in blago pravico do odstopa od pogodbe.

9.4. Pred vračilom izdelka, ki ga prodajamo na spletni strani Refurb.si, nas lahko obvestite na info@refurb.si. Blago lahko vrnete na dva načina:

  • Kupljen izdelek pošljite skupaj z embalažo in vso pripadajočo dokumentacijo na naslov poslovne enote,
  • S kupljenim izdelkom in z vso pripadajočo dokumentacijo lahko na lastne stroške vrnete osebno v naši poslovni enoti.

10. Preklic naročila

Prejeta naročila preko spletne trgovine Refurb.si lahko potrošnik brez dodatnih stroškov prekliče do prejema elektronskega sporočila o tem, da je bilo naročilo že odpremljeno. Obvestilo o preklicu naročila je možno izključno preko elektronske pošte info@refurb.si.

V elektronskem sporočilu navedite naslednje podatke:

  • V naslovu sporočila: Preklic naročila
  • V vsebini sporočila: a) ime in priimek potrošnika b) naslov potrošnika c) številka naročila

11. Garancija

11.1. Novi izdelki
Garancija velja na območju Republike Slovenije.
Garancija je vsaka obveznost, ki jo proizvajalec (v nadaljnjem besedilu: garant) prevzame do potrošnika poleg zakonskih obveznosti prodajalca iz naslova obveznega jamstva za skladnost blaga in s katero se zaveže, da bo potrošniku brezplačno popravil ali zamenjal blago, vrnil del ali vso kupnino, kadar blago ne izpolnjuje specifikacij ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali ustreznem oglaševalskem sporočilu, ki je na voljo ob sklenitvi pogodbe ali pred tem.

Garancija garanta pravno zavezuje pod pogoji, določenimi v garancijskem listu in s tem povezanih oglaševalskih sporočilih, ki so na voljo ob sklenitvi pogodbe ali pred tem.

Garant jamči za kakovost izdelka oziroma brezhibno delovanje v garancijskem roku, če ga boste uporabljali v skladu z njegovim namenom in priloženimi navodili.

Garancijski rok začne teči z dnem dobave izdelka potrošniku.

Če blago, za katero je izdana obvezna garancija, ne izpolnjuje specifikacij ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko potrošnik najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupno 30 dneh od dneva, ko je proizvajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom.
Rok iz prejšnjega odstavka se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni. Pri določitvi podaljšanega roka se upoštevajo narava in kompleksnost blaga, narava in resnost neskladnosti ter napor, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave. O številu dni za podaljšanje roka in razlogih za njegovo podaljšanje proizvajalec obvesti potrošnika pred potekom roka iz prejšnjega odstavka. Če proizvajalec v roku ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik zahteva vračilo celotne kupnine od proizvajalca ali zahteva sorazmerno znižanje kupnine.

Če potrošnik zahteva sorazmerno znižanje kupnine, je znižanje kupnine sorazmerno zmanjšanju vrednosti blaga, ki ga je potrošnik prejel, v primerjavi z vrednostjo, ki bi jo imelo blago, če bi bilo skladno.

Ne glede na zgoraj navedeno, lahko potrošnik zahteva vračilo plačanega zneska od proizvajalca, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga.

Za zamenjano blago ali zamenjan bistveni del blaga z novim proizvajalec izda nov garancijski list.

Proizvajalec oziroma pooblaščeni servis lahko potrošniku za čas popravila blaga, za katero je bila izdana obvezna garancija, zagotovi brezplačno uporabo podobnega blaga.

Če proizvajalec potrošniku ne zagotovi nadomestnega blaga v začasno uporabo, ima potrošnik pravico uveljavljati škodo, ki jo je utrpel, ker blaga ni mogel uporabljati od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve.

Stroške za material, nadomestne dele, delo, prenos in prevoz izdelkov, ki nastanejo pri odpravljanju okvar oziroma nadomestitvi blaga z novim, plača proizvajalec.

Čas, v katerem vam proizvajalec zagotavlja proti plačilu popravilo, vzdrževanje blaga, nadomestne dele in priklopne aparate je vsaj 3 leta po preteku garancijskega roka.

Popravila na domu zaradi zahtevnosti in neprenosljivosti sodobne servisne opreme ter razpoložljivosti rezervnih delov niso mogoča (razen bele tehnike).

Prodajalec ni usposobljen za tehnično presojo glede morebitnih okvar in tako tudi ne more odločati o zamenjavi izdelka brez mnenja pooblaščenega servisa v okvari.

Garancija ne velja v primerih, ki so navedeni v posameznem garancijskem listu ob posameznem artiklu.

11.2. Obnovljeni izdelki
V spletni trgovini Refurb.si prodajamo obnovljene računalnike, za katere nudimo lastno garancijo 12 mesecev, ki je brezplačna. Možno pa jo je podaljšati na 24 mesecev ob doplačilu. Strošek doplačila je navedeno pri izdelkih, ki to možnost ponujajo.

Naša lastna garancija začne veljati z dnem prodaje, kar dokazujete z računom. Če imajo računalniki še originalno garancijo proizvajalca, velja tista garancija, ki je daljša.

Garancija velja le za originalno konfiguracijo, ki je zapisana na računu. Dodajate / odvzemate lahko le RAM, trdi disk in grafično kartico. Če boste vgradili nove komponente ali izvajali druge posege v računalnik (npr. menjava procesorja, grafičnega čipa in podobno), garancije ne boste mogli uveljavljati.

11.3. Baterije v prenosnikih in tabličnih računalnikih – splošna garancija
Baterije v prenosnih računalnikih in tablicah imajo garancijo 6 mesecev. Vsako baterijo testiramo, zato se na podatek o trajanju baterije lahko zanesete.

Našo lastno garancijo lahko ob nakupu po želji podaljšate na 24 mesecev, izjema so baterije prenosnikov, kjer podaljšanje ni možno. Znesek doplačila za podaljšanje naše lastne garancije je naveden pri izdelkih, kjer to omogočamo.

12. Neskladnost blaga

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za neskladnosti, ki jih je imelo blago v času dobave.

12.1. Obnovljeni izdelki in pravice potrošnika
Naša spletna trgovina Refurb.si prodaja obnovljeno računalniško opremo, kar pomeni, da so izdelki bili predhodno uporabljeni, nato strokovno pregledani, testirani in po potrebi popravljeni za nadaljnjo uporabo.

12.2. Stanje izdelkov
Vsi izdelki so funkcionalni in primerni za uporabo, vendar lahko vsebujejo manjše kozmetične znake uporabe (npr. praske ali obrabljenost ohišja), kar je pri obnovljenih izdelkih običajno. Stanje posameznega izdelka je vedno opisano pri vsakem izdelku posebej.

12.3. Kdaj gre za neskladnost?
Blago ni skladno s prodajno pogodbo zlasti, kadar (subjektivne zahteve):

  • ne ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter nima funkcionalnosti, združljivosti, interoperabilnosti in drugih lastnosti, kot je zapisano v prodajni pogodbi,
  • ni primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal,
  • ni dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi,
  • ni posodoljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.

Poleg navedenega iz prejšnjega odstavka, je blago neskladno tudi, ko (objektivne zahteve):

  • ne ustreza namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste, pri čemer je treba, kadar je to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali v primeru neobstoja takih tehničnih standardov panožne kodekse ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor,
  • ni take kakovosti in ne ustreza opisu vzorca ali modela, ki ju je prodajalec dal na razpolago potrošniku pred sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno,
  • ni take količine in nima značilnosti in drugih lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih potrošnik lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu prodajalca ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če prodajalec dokaže, da:
    • za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel,
    • je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana, ali
    • javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup blaga

Blago z digitalnimi elementi je neskladno tudi:
če prodajalec ne zagotovi, da je potrošnik obveščen o posodobitvah, vključno z varnostnimi posodobitvami, ki so potrebne za ohranjanje skladnosti blaga z digitalnimi elementi, in so mu te posodobitve tudi dobavljene v obdobju:

  1. ki ga potrošnik lahko razumno pričakuje glede na vrsto in namen blaga in digitalnih elementov ter ob upoštevanju okoliščin in narave pogodbe, kadar prodajna pogodba določa enkratno dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve, ali
  2. dveh let od dobave blaga z digitalnimi elementi, kadar prodajna pogodba določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve v določenem obdobju, ali
  3. v katerem je treba v skladu s prodajno pogodbo dobaviti digitalno vsebino ali digitalno storitev, kadar prodajna pogodba določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve v obdobju, daljšem od dveh let.

Kadar potrošnik v razumnem roku ne namesti posodobitev, dobavljenih v skladu s prejšnjim odstavkom, prodajalec ni odgovoren za neskladnost, ki je posledica samo tega, da ni bila opravljena ustrezna posodobitev, pod pogojem, da:

  • je prodajalec obvestil potrošnika o razpoložljivosti posodobitve in posledicah, če je potrošnik ne namesti, ter
  • razlog za to, da potrošnik posodobitve ni namestil ali jo je napačno namestil, niso bila pomanjkljiva navodila za namestitev, ki so bila zagotovljena potrošniku.

Neskladnost pri namestitvah

Če je namestitev sestavni del prodajne pogodbe in jo izvede ali je zanjo odgovoren prodajalec, se kakršna koli neskladnost, ki je posledica nepravilne namestitve blaga, šteje za neskladnost blaga.

Če potrošnik blago, ki ga mora namestiti sam, nepravilno namesti zaradi pomanjkljivih navodil za namestitev, ki jih je zagotovil prodajalec ali v primeru blaga z digitalnimi elementi prodajalec oziroma podjetje, ki dobavlja digitalno vsebino ali digitalno storitev, se kakršna koli neskladnost, ki je posledica nepravilne namestitve blaga, šteje za neskladnost blaga.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena. Potrošnik mora v obvestilu o neskladnosti natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Digitalna vsebina ali digitalna storitev ni skladna s pogodbo o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve, kadar (subjektivne zahteve):

  • ne ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter nima funkcionalnosti, združljivosti, interoperabilnosti in drugih lastnosti, kot je zapisano v pogodbi o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve,
  • ni primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve, prodajalec pa je s tem soglašal,
  • ni dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je dogovorjeno v pogodbi o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve,
  • ni posodobljeno, kot je določeno v pogodbi o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve.

Poleg navedenega iz prejšnjega odstavka, je digitalna vsebina oz. digitalna storitev neskladna tudi ko (objektivne zahteve):

  • ne ustreza namenom, za katere se običajno uporablja digitalna vsebina ali digitalna storitev iste vrste, pri čemer je treba, kadar je to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali panožne kodekse ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor, če tehnični standardi za določen sektor ne obstajajo;
  • ni dobavljena skupaj z vsemi dodatki in navodili, za katere lahko potrošnik razumno pričakuje, da jih bo prejel, kadar je to primerno;
  • ni skladna z morebitno poskusno različico ali predogledom digitalne vsebine ali digitalne storitve, ki ga je podjetje dalo na razpolago pred sklenitvijo pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve, ter
  • ni take količine ter nima značilnosti in zmogljivostnih lastnosti, vključno v zvezi s funkcionalnostjo, združljivostjo, dostopnostjo, kontinuiteto in varnostjo, kot so običajne za digitalno vsebino ali digitalno storitev iste vrste in ki jih lahko potrošnik razumno pričakuje glede na naravo digitalne vsebine ali digitalne storitve in ob upoštevanju javne izjave, podane zlasti pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu podjetja ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če podjetje dokaže, da:
  1. za zadevno javno izjavo ni vedelo in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedelo,
  2. je bila javna izjava do sklenitve pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana, ali
  3. javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup digitalne vsebine ali digitalne storitve.

Posodobitve digitalne vsebine ali digitalne storitve so neskladne, če podjetje ne zagotovi, da je potrošnik obveščen o posodobitvah, vključno z varnostnimi posodobitvami, ki so potrebne za ohranjanje skladnosti digitalne vsebine ali digitalne storitve s pogodbo o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve. Podjetje zagotovi, da so posodobitve iz prejšnjega odstavka dobavljene oziroma dane na razpolago potrošniku v obdobju:

  • v katerem je treba v skladu s pogodbo o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve dobavljati digitalno vsebino ali digitalno storitev, kadar pogodba o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve v določenem obdobju, ali
  • ki ga lahko potrošnik razumno pričakuje glede na vrsto in namen digitalne vsebine ali digitalne storitve ter ob upoštevanju okoliščin in narave pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve, kadar pogodba o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve določa enkratno dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve ali niz posameznih dobav digitalne vsebine ali digitalne storitve.

Neskladnost zaradi nepravilne integracije digitalne vsebine ali digitalne storitve

Katera koli neskladnost digitalne vsebine ali digitalne storitve, ki je nastala zaradi nepravilne integracije digitalne vsebine ali digitalne storitve v digitalno okolje potrošnika, se šteje za neskladnost digitalne vsebine ali digitalne storitve, če:

  • je bila digitalna vsebina ali digitalna storitev integrirana s strani podjetja ali v okviru odgovornosti podjetja ali
  • je bilo predvideno, da digitalno vsebino ali digitalno storitev integrira potrošnik, do nepravilne integracije pa je prišlo zaradi pomanjkljivih navodil za integracijo, ki jih je zagotovilo podjetje.

12.4. Postopek in jamčevalni zahtevki v primeru neskladnosti

Obvestilo prodajalcu – notifikacija

Obvestilo o neskladnosti lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v trgovino, kjer je bilo blago kupljeno ali pa ga sporoči zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil prodajno pogodbo. Prav tako lahko potrošnik pošlje obvestilo o neskladnosti preko elektronskega naslova: info@refurb.si

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti prodajalca v 2 mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena. Potrošnik v obvestilu o neskladnosti natančno opiše neskladnost in prodajalcu omogoči, da stvar pregleda oz. da ga pregleda pooblaščeni servis.

Rok

Prodajalec ne odgovarja za neskladnosti na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar dobavljena. Šteje se, da je neskladnost blaga obstajala že v času dobave, če se pojavi v roku enega leta od dobave blaga.

V primeru blaga z digitalnimi elementi, pri katerem prodajna pogodba določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve v določenem obdobju, je prodajalec odgovoren za vsako neskladnost digitalne vsebine ali digitalne storitve, ki nastane ali se pokaže v dveh letih od dobave blaga z digitalnimi elementi.

V primeru blaga z digitalnimi elementi, pri katerem prodajna pogodba določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve za obdobje, daljše od dveh let, je prodajalec odgovoren za vsako neskladnost digitalne vsebine ali digitalne storitve, ki nastane ali se pokaže v obdobju, v katerem je treba v skladu s prodajno pogodbo dobaviti digitalno vsebino ali digitalno storitev.

Jamčevalni zahtevki

V primeru pravilne notifikacije prodajalca o neskladnosti, je potrošnik, pod pogoji in v vrstnem redu iz tega odseka, upravičen, da:

  • zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga oz. digitalne vsebine ali digitalne storitve;
    Da bi se vzpostavila skladnost blaga, lahko potrošnik izbere med popravilom blaga in zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom, razen če:

    • je izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka nemogoča ali
    • izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka predstavlja nesorazmerne stroške za prodajalca v primerjavi z drugim jamčevalnim zahtevkom ob upoštevanju vseh okoliščin.
  • zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe oz. pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve in zahteva vračilo plačanega zneska. Potrošnik lahko zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali odstopi od prodajne pogodbe v katerem koli od naslednjih primerov:
    • prodajalec ni popravil ali zamenjal blaga ali, kadar je to ustrezno, ni končal popravila ali izvedel zamenjave blaga v skladu s tem zakonom oziroma je zavrnil potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga v skladu s šestim odstavkom prejšnjega člena;
    • neskladnost obstaja, čeprav je prodajalec poskušal vzpostaviti skladnost;
    • narava neskladnosti je tako resna, da upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje kupnine ali odstop od prodajne pogodbe, ali
    • prodajalec je izjavil ali pa je iz okoliščin očitno, da prodajalec ne bo vzpostavil skladnosti blaga v razumnem roku ali brez znatnih nevšečnosti za potrošnika.

V kolikor se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga, lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.

Potrošnik lahko zadrži plačilo preostalega dela kupnine ali dela tega preostalega dela kupnine, dokler prodajalec ne izpolni svoje obveznosti. Potrošnik to pravico uveljavlja z izjavo, s katero prodajalca obvesti o svoji odločitvi.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi uveljavljanja jamčevalnega zahtevka.

Odstop od prodajne pogodbe potrošnik uveljavlja z izjavo, s katero prodajalca obvesti o odločitvi, da odstopa od prodajne pogodbe. Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, potrošnik prodajalcu na stroške prodajalca vrne blago.

Pravico do uveljavljanja neskladnosti natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (ZvPot-1). Za razmerja, ki jih zakoni, ki urejajo varstvo potrošnikov, ne urejajo, se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja.

13. Informacije o pritožbenem postopku

Družba Matjaž Dobravc s.p. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostavitve učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. Stranka lahko vloži pritožbo na več načinov, in sicer pisno, preko elektronske pošte info@refurb.si in ustno na zapisnik v naši poslovni enoti. Pristojno osebje v podjetju Matjaž Dobravc s.p. bo o pritožbi odločilo v najkrajšem možnem času, oziroma najkasneje v roku 8 dni od prejema celotne dokumentacije, ki je potrebna za presojo. Refurb.si bo poslal odgovor na pritožbo z ustreznimi pojasnili v pisni obliki na kontaktni naslov stranke (v večini primerov na elektronski naslov). Stranka ima pravico na pritožbo vložiti ugovor.

Matjaž Dobravc s.p. bo v roku 15 delovnih dni poslal odločitev o ugovoru z ustreznimi pojasnili v pisni obliki na kontaktni naslov stranke. S tem je odločitev podjetja Matjaž Dobravc s.p. dokončna in interni pritožbeni postopek zaključen. V primeru, da stranka ni zadovoljna z rešitvijo pritožbe, lahko vloži tožbo pri stvarno pristojnem sodišču.

14. Izvensodno reševanje potrošniških sporov

V skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS) Matjaž Dobravc s.p ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Matjaž Dobravc s.p, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

15. Varnost in zasebnost

Spletna trgovina Refurb.si zagotavlja vse potrebne tehnološke in organizacijske rešitve za popolno varnost nakupa. Prenos občutljivih osebnih in transakcijskih podatkov na spletni strani se izvaja v varnem načinu s pomočjo protokola SSL (Secure Sockets Layer). Podatki se kodirajo z do 256 bitnim ključem, še preden zapustijo vaš brskalnik, in se na naš strežnik prenašajo v zaščiteni obliki. Sistem tako preprečuje, da bi kdo prestregel vaše osebne in transakcijske podatke, ki jih pošiljate v spletno trgovino.

Za varnost avtorizacije in transakcije s kreditnimi karticami v naši trgovini skrbi ponudnik plačilnih storitev Apcopay, ki omogoča hitro, preprosto in varno plačevanje z različnimi plačilnimi metodami.

Apcopay zagotavlja visoko raven varnosti z naslednjimi tehnologijami:

  • 3D Secure 2.0 – dodatna avtentikacija uporabnika pri spletnem plačilu,
  • tokenizacija – občutljivi podatki o karticah se nadomestijo z varnimi žetoni, ki onemogočajo zlorabo,
  • napredna zaščita pred goljufijami (realnočasovna analiza in preprečevanje sumljivih transakcij),
  • PCI DSS certifikat (Level 1) – najvišji varnostni standard v industriji plačilnih kartic.

16. Zbiranje in varovanje osebnih podatkov

Obveščamo vas, da zbiramo (obdelujemo) vaše osebne podatke, ki smo jih pridobili:

  • ob registraciji za spletno nakupovanje (ime in priimek, naslov, elektronski naslov, telefonska številka, IP naslov),
  • ob spletnem nakupu (ime in priimek, naslov, elektronski naslov, naslov za dostavo, telefonska številka, podatki o času in predmetu nakupa, IP naslov),
  • ob morebitnih pritožbah, reklamacijah, uveljavljanju garancije in drugih zahtevkih (ime in priimek, naslov, elektronski naslov, telefonska številka, podatki o času in vsebini ter o načinu reševanja teh zahtevkov, podatki o času in predmetu nakupa),
  • ob naročilu na e-novice (elektronski naslov) in na podlagi morebitne vaše izrecne privolitve ter izključno za namene za katere ste podali privolitev,
  • in na podlagi morebitne vaše izrecne privolitve ter izključno za namene za katere ste podali privolitev.

16.1. Varovanje osebnih podatkov
Obvezujemo se, da bodo od vas prejeti osebni podatki v celoti ostali hranjeni, varovani in obdelovani s strani podjetja Matjaž Dobravc s.p. in morebitnimi pogodbenimi obdelovalci osebnih podatkov. Z vsemi pridobljenimi osebnimi podatki bomo ravnali v skladu z najvišjimi standardi varnosti in diskretnosti ter vedno v skladu z veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov in drugimi predpisi s tega področja (Splošna uredba o varstvu osebnih podatkov idr.). Vaši osebni podatki so pri nas ustrezno zaščiteni pred izgubo, uničenjem, ponarejanjem, manipuliranjem ali neavtoriziranim dostopom s strani tretjih oseb. Več informacij o varstvu osebnih podatkov v podjetju Matjaž Dobravc s.p. lahko pridobite v zavihku »Pravilnik o zasebnosti«.

16.2. Vaše pravice v zvezi z varstvom osebnih podatkov

Obveščamo vas, da:

  • bodo vaši osebni podatki obdelovani skladno s predpisi in za namen, za katerega so bili zbrani;
  • se bodo osebni podatki, pridobljeni na podlagi privolitve (soglasja) in za namen iz privolitve, obdelovali dokler vaše privolitve ne boste preklicali (umaknili). Ostale pridobljene osebne podatke pa bomo hranili do poteka zakonskega roka hrambe;
  • imate po zakonu pravico od družbe Matjaž Dobravc s.p. zahtevati dostop do podatkov, njihov popravek, izbris ali omejitev obdelave ter pravico vložiti ugovor zoper obdelavo osebnih podatkov in zahtevo za prenos osebnih podatkov. Navedene pravice lahko uveljavljate s pisno zahtevo, poslano na naslov Matjaž Dobravc s.p., Tkalska ulica 1, 1230 Domžale, ali na elektronski naslov info@refurb.si; o odločitvi družbe na ugovor posameznika mora družba posameznika seznaniti z odločitvijo in mora vsebovati razloge in informacijo o pravici do pritožbe pri nadzornem organu v roku 15 dni od seznanitve z odločitvijo;
  • lahko pri nadzornem organu (Informacijski pooblaščenec RS) vložite pritožbo, če obdelava osebnih podatkov ne bi bila skladna s predpisi;
  • lahko pri družbo kontaktirate preko e-naslova info@refurb.si;
  • lahko osebne podatke obdelujejo tudi pogodbeni partnerji, s katerimi ima družba sklenjene pogodbe o obdelovanju osebnih podatkov in ki hkrati lahko zagotavljajo ustrezno visoko raven varstva osebnih podatkov;
  • osebni podatki ne bodo posredovani tretjim osebam razen tistim uporabnikom, ki imajo za to podlago v zakonu, pogodbi ali izkažejo drugo pravno podlago;
  • v zvezi z obdelavo osebnih podatkov na podlagi izrecnih privolitev izvajamo pri družbi tudi avtomatizirano sprejemanje odločitev, vključno z oblikovanjem profilov, in sicer zaradi analize preferenc posameznikov in prilagajanja ponudbe družbe tem preferencam ter za njegovim preferencam prilagojeno informiranje o produktih, storitvah, novostih in drugih pomembnih obvestilih.

17. Dostop do spletne trgovine

V skladu z Uredbo (EU) 2018/302 kupcem iz držav članic Evropske unije zagotavljamo enake pogoje dostopa do naše spletne trgovine in ne izvajamo neupravičenega geografskega blokiranja ali drugih oblik diskriminacije na podlagi državljanstva, kraja prebivališča ali sedeža strank.

18. Odveza odgovornosti

Upravljavec spletne trgovine Refurb.si stremi k najvišji mogoči stopnji ažurnosti in pravilnosti objavljenih podatkov na spletni strani refurb.si. Kljub temu pa lahko zmanjšana stopnja delovanja uporabljene tehnološke rešitve, vnos, prenos ali pa kakršnakoli druga obdelava podatkov povzroči napako, ki je prikazana na spletni strani. V primeru, da obiskovalec spletne strani ocenjuje, da gre za napačno prikazan podatek, nam to vedno lahko sporoči na elektronski naslov info@refurb.si ali pa na telefon 051 201 740. V takem primeru bo podjetje Matjaž Dobravc s.p. kupca obvestilo o spremembah in mu omogočilo odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Podjetje Matjaž Dobravc s.p. ni odgovorno za občasno nedelovanje strani. Prav tako ne odgovarjamo za manjša odstopanja na priloženih slikah artiklov zaradi različnih resolucij ekrana. Za morebitne napake se iskreno opravičujemo. Podjetje Matjaž Dobravc s.p. si pridržuje pravico do odstopa od pogodbe v primeru očitnih napak. Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih podjetje Matjaž Dobravc s.p. v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

19. Ukinitev uporabniškega računa

Če želite v spletni trgovini refurb.si ukiniti vaš uporabniški račun, nam to sporočite na naslov info@refurb.si. V sporočilu je obvezno potrebno navesti naslednje podatke:

  • V naslovu sporočila: Ukinitev uporabniškega računa.
  • V vsebini naročila: a) ime in priimek uporabnika, b) naslov uporabnika, c) elektronska pošta, s pomočjo katere je bil odprt uporabniški račun.

Zahtevek za ukinitev uporabniškega računa mora biti poslan z elektronskega naslova, s katerim je bil uporabniški račun tudi odprt. O ukinitvi vas bomo obvestili preko elektronske pošte.

20. Pomoč in dodatna vprašanja

Če imate glede naše ponudbe ali uporabe spletne trgovine Refurb.si dodatna vprašanja ali pa potrebujete več informacij, nam pišite na e-naslov info@refurb.si ali nas pokličete na telefon 051 201 740 od pon-pet, od 8:00 do 16:00.

21. Končne določbe

Ti pogoji pričnejo veljati 20. 4. 2025 za uporabnike, ki kupijo blago ali storitev na ta ali po tem datumu.

Z dnem pričetka veljave teh pogojev prenehajo veljati dosedanji pogoji poslovanja.

Ti pogoji se objavijo in so dostopni v spletni trgovini Refurb.si.