Garancija
Garancija pri nakupu rabljenega računalnika je 12 mesecev. Garancija začne veljati z dnem prodaje, kar dokazujete z računom. Če imajo računalniki še originalno garancijo proizvajalca, velja tista garancija, ki je daljša.
Garancija velja le za originalno konfiguracijo, ki je zapisana na računu. Dodajate / odvzemate lahko le RAM, trdi disk in grafično kartico. Če boste vgradili nove komponente ali izvajali druge posege v računalnik (npr. menjava procesorja, grafičnega čipa in podobno), garancije ne boste mogli uveljavljati.
Baterije v prenosnikih in tabličnih računalnikih – splošna garancija
Baterije v prenosnih računalnikih in tablicah imajo garancijo 6 mesecev. Vsako baterijo testiramo, zato se na podatek o trajanju baterije lahko zanesete.
Garancijo lahko ob nakupu po želji podaljšate na 24 mesecev, izjema so baterije prenosnikov, kjer podaljšanje ni možno. Znesek doplačila za podaljšanje garancije 100 EUR + DDV
GARANCIJA NE VELJA V PRIMERU:
- če je potekel garancijski rok;
- če so bile zamenjane katerekoli komponente znotraj računalnika (z izjemo RAMa, diska ali grafične kartice) in je v izdelek posegala nepooblaščena oseba;
- če so na ohišju vidne mehanske poškodbe oz. je kupec z izdelkom ravnal malomarno ali nestrokovno;
- zaradi okvar višje sile, izteka baterij, čiščenja itn.;
- nedelovanja operacijskega sistema zaradi porušene programske opreme (brisani ali napačno naloženi gonilniki, brisan operacijski sistem…);
- ob padcu, razbitju, politju, vplivu nenormalne vlage in temperature, eksploziji, neposrednem udaru strele, neposrednem delovanju električne energije zaradi zemeljskega stika, kratkega stika, previsoke napetosti, elektronskega naboja, elektromagnetnih motenj in podobno.
UVELJAVLJANE GARANCIJE
Za popravilo v garanciji mora biti računalnik še v garancijskem roku. Za začetek uveljavljanja garancijskega roka se šteje datum prejema blaga v servis, ne pa telefonski klic, e-pošta ali podobno. S kratkim opisom napake in kopijo računa vrnite računalnik po pošti ali osebno.
Stroški dostave in vračila blaga: če se okvara pojavi v roku 15 dni od izdaje računa, strošek dostave na servis nosi prodajalec. Če se okvara pojavi po 15 dneh, strošek dostave na servis nosi kupec. Če stranka pošlje računalnik na servis na stroške prodajalca, se strošek obračuna stranki pred prevzemom blaga.
Vaš računalnik bo pregledan in popravljen v najkrajšem mogočem času. Za izdelek, ki ne bo pregledan in popravljen v 10 dneh od vračila računalnika, se podaljša garancijska doba za čas popravila. Če je izdelek nepopravljiv oziroma stroški popravila presegajo vrednost izdelka, pa zanj še vedno velja garancija, se reklamiran artikel zamenja za podobnega ali boljšega, lahko pa se izda dobropis v vrednosti izdelka oziroma se dogovori za drugo rešitev, ki je sprejemljiva za obe strani.
Ne jamčimo za izgubo podatkov na trdem disku (doma si redno delajte varnostne kopije!) ali škodo zaradi nezmožnosti uporabe izdelka.
Brez računa popravilo v garancijskem roku ne bo brezplačno, saj garancije ne moremo upoštevati.
NEUPRAVIČENA GARANCIJA
Če se izkaže, da je reklamacija neupravičena, se kupcu zaračuna strošek diagnostike 20 EUR + DDV.